A dream is a wish your heart makes

Dålig är bara ett milt uttryck för vad min uppdatering har varit den här veckan. Men det blir lätt så när man går runt som en zombie dag in och dag ut. Praktikten har kort sagt tagit kol på mig. Inte för att det jag får göra där är jobbigt utan mer de tidiga morgnarna, allt pendlande och mörkret. På så vis så längtar jag till snön kommer så att vi får lite ljusare dagar igen. Annars ser jag bara positivt på praktiken! Jag trivs som fisken i vattnet.

Annars så har både onsdagen och torsdagen varit två riktigt bra dagar. Det vart en liten spontanmiddag i Nykvarn med goa tjejvännerna. Myspys! Har förresten inte berättat att vi bokat in Sälen 1-4 december. Det kommer bli hur bra som helst! Jag längtar som en tok dit, men tre veckor går fort som tur är. I torsdags var det dags för hoppträning på Walle igen. Just nu det jag finner glädje & välmående i. Det gick jättebra! Walle är så himla fin. Önskar att jag hade ett bättre betalt extrajobb så jag kunde köpa & ha honom. Tid är i och för sig också ett problem, men det går alltid att fixa med en medryttare. Önskar så... ♥


1. Walle är högt över
2. Jag-Walle & Sanna-Baileys
3. Walle flyyyger haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide