"What lies behind us and what lies before us are tiny matters compared to what lies within us" - Ralph Waldo Emerson


Åh, gud vilken lång dag jag har haft idag. Jag är fan helt slut kan jag tala om. Fast jag hade ju i och för sig turen med att få lite "sovmorgon" idag faktiskt. I och med att jag skulle gå på en så kallad baristakurs hos Johan & Nyström som inte började förrän kl 9 imorse. Vilket var urskönt! Jag & Ellen lunchade en snabbis efteråt också.
Sen stack jag direkt till Citat och jobbade drygt 2 timmar. Idag fick jag börja med NovAir's matmeny. Därefter var det bara att ta nästa tåg till skolan för att ha projektmöte. Jag var väl hemma här strax innan sju så det var den eftermiddagen det. Jag borde egentligen städa mitt rum för det ser ut som en horisontell garderob just nu! Men finns orken till det? Nä, jag lägger mig och kollar på bästa Bonde söker fru istället. ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide