Livet förvånar mig mer och mer för varje dag som går


Nu är jag helt slut efter en heldag i SKHLM med Rebecca ♥ Tiden gick fort som fan och det blev några köp för min del. En svart kavaj från H&M som var efterlängtad, en stickad mysig tröja från Gina Tricot och en ansiktsmask i pepparmint från bästa LUSH. Vi bestämde oss dessutom huxflux för att pierca oss också, så det gjorde vi! Lagom spontant!

Nu hinner jag slappa i soffan i en timme, sen ska jag vidare ner till stallet. Jag har Baron idag igen så det blir en tur med Sanna, vilket var ett tag sen :) Ikväll tänkte jag inviga min nya ansiktsmask. Om jag orkar vill säga. Lär vara död när jag kommer hem igen.


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh var pierca ni er? :)

2011-11-03 @ 00:03:11
URL: http://malinandreasen.blogg.se/
Postat av: Carro

Ja vart piercade ni er? Och vart på kroppen? :)

2011-11-04 @ 11:17:51
Postat av: Tess

Svar: Vi tog bara ett till hål i örat. Haha, så det är inte lika märkvärdigt som det låter tyvärr ;)

2011-11-04 @ 11:50:04
URL: http://missteess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide