Complicated


Jag kan inte fatta att det redan är fredag! Vart har alla dagarna tagit vägen? Vart har höstlovet tagit vägen? Inte heller har jag gjort någonting utav de sakerna jag skulle göra (skolrelaterade såklart). Så nu sitter jag med de här in på min sista höstlovsdag. Typiskt. Ska i alla fall ner på stan och fika på Café Tratten med Nettan & Alex snart. Mys!

Hoppträningen igår gick i alla fall jättebra! Jag var sjukt nervös innan för sist jag verkligen hoppade var när jag red på SRK's ridskola. Vilket var typ 4-5 år sedan. Men det gick så himla bra & det var så himla kul! Walle var superduktig. ♥ Det var länge sen mitt hästintresse var så här starkt! Jag känner till och med att jag skulle vilja köpa en egen häst. I princip möjligt dock... Eller i mitt huvud går det jättebra men det stämmer inte riktigt överrens med verkligheten. Varför ska livet vara så svårt? Varför finns det svåra val & beslut? Varför kan det inte bara fungera ändå? Varför kan man inte få göra alla saker man gillar? Varför ska någonting nytt krångla till det som man redan har? Önskar så mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide