"Välkommen till nordens ledande reklam- och produktionsbyrå!"

Första praktikdagen är över och jag är svintrött. Nickade till två gånger på tåget hem av ren trötthet och det händer inte ofta kan jag tala om. Fast det måste ha sett rätt kul ut! Känner på mig att det här kommer att bli en helvetesvecka. Jag vill ha helg nu, nu, nu ♥
Förutom min trötthet så gick allt som en dans idag. Jag har fått min egna plats, hälsat på allt & alla och så hann jag med att hjälpa till med ett jobb också. Fast jag har fortfarande inte förstått att min praktik har börjat än. Det är som att jag lever i min lilla bubbla, haha.

Ikväll blir det ingen träning för min del. Jag måste jobba med två inlämningar, som jag egentligen skulle ha gjort igår men då hade vi ju träningsmatch. Ska i alla fall försöka ordna fram allting tills imorgon redan ikväll så jag har det gjort och lägga mig någorlunda tidigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide