Vem kan egentligen bestämma om man överreagerar eller bara reagerar?


Jag kom nyss hem från Veronica Maggio's konsert som var grym! Det är galet hur bra den där kvinnan sjunger. 1000 gånger bätte live! Jag är supernöjd :) Vi kirrade bra ståplatser också så vi slapp hålla på och flytta oss och grejer. Däremot fick jag inte så bra bilder, men jag filmade en del vilket alltid är kul att ha såhär i efterhand! Tack min bästa Sanna ♥

Nu är jag trött. Och förbannad. Besviken. Ledsen. Tror jag ska lägga mig och försöka sova bums så att jag slipper må såhär. Jag ser inte fram emot helgen alls (förutom då vi ska till min faster och fira henne). Vill bara att den ska vara över... Tur att mamma muntrar upp mig med skumtomtar, daimkakor och chokladpudding. Mumsfilibabba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide