Dag 1 – En nytagen bild på mig själv och tio fakta om mig



1. Bland det bästa jag vet är att få gosa in mig i Rasmus famn och bara mysa
2. Jag har aldrig tidigare varit en så stark person som jag är idag
3. Jag tycker att västerbottenpaj är bland det godaste som finns
4. Bonde söker fru är min nya favoritserie, haha ♥
5. Ibland önskar jag att jag hade möjligheten att leva två olika liv
6. Man skulle helt klart kunna kalla mig för en riktig djurvän
7. Jag har ingen aning om vart i livet eller i världen jag befinner mig om 5 år
8. Jag älskar att baka men hatar däremot att laga mat
9. Inom en snar framtid vill jag tatuera mig
10. Jag mår bra av att planera och vill ha saker under kontroll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide