Jag lever för helgerna

Igår & idag så har jag varit ledig som i alla andra tidigare veckor, något som jag har börjat vänja mig vid. Inte bra med andra ord. Om två veckor börjar min praktik och då är det tidiga morgnar och buss-tåg-tunnelbana upp till Stockholm måndag-fredag. Känns som att det är dags att börja ta vara på dessa lediga dagar nu och verkligen njuta av de.

Skönt att jag har ett helt höstlov kvar i alla fall. Men jag känner mig redan stressad över hur jag ska lyckas hinna med alla roligheter. Jag kommer tillbringa mycket tid i stallet, jobba lite, ha innebandyträningar som vanligt & nu till det bästa - både Rebecca & Mathilda kommer vara här i Södertälje under lovet. ♥ Dessutom har jag Veronica Maggio's konsert inbokad på fredagen. Hur bra kommer inte höstlovsveckan att bli? Skön känsla.


Mamma & jag i somras - påväg ner till Malmö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide