Kanelbullens dag & fotografering i studio

Igår var det kanelbullens dag och det firade jag & älskling genom att baka goda bullar såklart. Det uppskattades verkligen vilket var roligt :) Jag tränade inte igår kväll då min hosta har blivit värre. Det är knappt så att cocillana hjälper. Nätterna är värst. Usch. Det värsta är att jag missat träningar och att vi har match i helgen. Bajstråkigt!

Igår kväll kom Josefine hit till Södertälje så idag ska vi fira henne lite i efterskott. ♥ Hon fyllde ju 20 år i söndags! Men innan det ska jag & Alexandra åka till skolan där hon ska få styla & fota mig i studion. Så just nu håller jag på att förbereda lite saker inför det. Kuljul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide