To-do-list 2011.10.17

  • Skicka in månadens tidsrapport. Längtar tills min lön kommer!
  • Påbörja & göra klart en inlämning om avfallshantering
  • Förbereda mig inför morgondagens APU-besök på Citat

Det börjar närma sig! En vecka till i skolan, höstlov och sen sätter praktiken igång. Är sjukt nervös men jag tror det kommer gå bra. Jag har bara inte förstått än att jag ska vara där i tre månader. Ingen skola. Det känns liksom inte verkligt.
Jag tänkte i alla fall stanna kvar en stund i Stockholm imorgon efter praktikbesöket. Bland annat för att dessa (bild nedan) ska bli mina! Dock tråkigt att gå ensam men men. Kanske blir en snabbträff med bästa Nettan också. På kvällen är det innebandyträning som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide