Du får mitt hjärta att le

Vilket härligt väder det har varit både igår & idag! Igår åkte jag och mamma till SKHLM. Det blev inga köp utan vi strosade mest runt & åt lunch. På kvällen var det innebandyträning som gick sådär. Det känns att man varit borta från klubba och boll i en vecka. Jag fick dessutom spela center mestadelen av tvåmålet. Fast det var rätt kul ändå!

Idag började jag dagen med en ridtur på Baron. Det finns inget härligare väder att rida i än det som var! Riktigt myspys & en galopp på ängen gjorde det inte precis sämre.
Ikväll ska jag åka med Rasmus pappa och kolla på Rasmus första match med det nya laget, Salems IF. Det ska bli kul att se :) Men det kommer kännas konstigt att inte längre sitta i Björkestahallen. Gud, vad jag saknar den hallen förresten. Bästa!

FOTO: Alexandra Lindblad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide