If we could party all night and sleep all days and throw all of my problems away my life would be easy

Jag har haft en så jädrans bra helg vill jag börja med att tala om :) I lördags började jag dagen med en rolig ridtur tillsammans med Sanna. Tyvärr hade vi inte så tur med vädret, men vad tusan gör det när man har ett så grymt sällskap med sig? ♥
På kvällen var det ju som sagt återträff med gamla laget. Bästa lagfesten (med temat: idrottsomklädningsrum) & bästa utgången på väldigt länge! Jag hade så jäkla kul genom hela kvällen & natten. Åh, vad jag saknar oss Steelers!! Tack alla för en grym återträff.

På söndagen fick jag lite sovmorgon till kl 13 då jag började jobba. Den segaste & tråkigaste jobbdagen på Torekällberget hittills. Det var lagom med folk osv, men jag hade bara ingen som helst lust. Tur att jag inte skulle jobba i mer än tre timmar och att jag inte heller behövde stänga! Efter jobbet så fick jag skjuts till min Rasmus som skulle firas av familj & släkt. Så vi fick en hel eftermiddag & kväll tillsammans vilket var efterlängtat ♥



Några bilder från lagfesten. Fler kommer upp på facebookkk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide