Du är du och jag är jag

Igår vaknade jag upp hemma hos älskling. Så då var det bara att hoppa på bussen in till Södertälje och jobba 12-17.30. Det gick som en dans och sen åkte jag tillbaka till Nykvarn. Mer än så blev det inte av min lördag.

Idag började jag & Rasmus dagen med att gå på Turinge marknad. Vi köpte brända mandlar, godis och munkar som de gottegrisar vi är. Sedan hämtade Emmelie upp mig och vi åkte till Wasa för att kolla på vår match mot IBK Lockerud Mariestad. Det blev tråkigt nog torsk med 2-1. Det skulle ha varit så jäkla skönt med en vinst, men det är bara att ta nya tag! Imorgon börjar jag träna igen så då får vi se hur det går. Skönt i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide