2011.09.09 11:39

Fredag och fredagsmys med pojken på ingång. Trots att vi inte har så himla tunga dagar nu i trean kan man inte göra annat än att längta till helgerna. Det är ju då allt roligt händer! I helgen har vi träningsläger med samling 8.30 imorgon. Tre fyspass & tre innebandypass ska genomföras. Dessutom blir det övernattning på Scandic Hotell. Jag tror det här kommer bli en toppenhelg och DÖD är bara förnamnet på vad jag kommer vara på söndag kväll.

Jag sitter fortfarande kvar i skolan. Det har varit strömavbrott hela dagen så vi går bara till lunch. Så nu sitter jag bara och fördriver tiden tills Nettan kommer hit. Då blir det möte (=kaos) om studentskiva och flak. Sen tar vi oss till stan där det blir lunchmys! Vilken härlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide