Freedom comes when you learn to let go

Gårdagen vart verkligen lyckad, minst sagt. Vi blev indelade i olika lag och sen tävlade vi mot varandra i olika lekar. Mitt lag kom på delad 3e plats, sist alltså haha. Efter en grym förpärla tog vi bussen in till Södertälje och The Strip. Sjukt mycket folk och tiden gick så jävla snabbt. Vi dansade nonstop! Grymmaste utgången på länge! Ändå önskar jag att jag kunde spola tillbaka tiden. Göra om, göra rätt. Ibland kan det bli så fel.
Vid halv två tog jag Nykvarnsbusssen med älskling och hans buddies. Det var nog den absolut sjukaste bussresan jag någonsin upplevt. Från att det var totalkaos så polis & väktare var tvungna att komma dit till att i princip halva bussen satt och sjöng med när en tjej spelade gitarr. Ja, ni hör ju... Men det är en upplevelse det också, haha!

Idag har jag jobbat 9.30-14.30. Det var inte ett dugg skönt att kliva upp imorse. Ville bara dra täcket över huvudet och fortsätta sova. Men jobb är pengar så det var bara att ta sig i kragen och gå upp. Skönt att ha tagit sig igenom alla de timmarna nu.


Muschan på! Hejaheja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide