Just idag är jag stark. Just idag mår jag bra. Jag förs framåt av kraftiga vindar. Just idag är jag stark. Just idag mår jag bra. Jag har tron på mig själv på min sida.

Idag har jag inte varit speciellt produktiv då min kreativitet & fantasi varit lika med noll. Fy, vilken seg dag jag har genomgått i skolan idag. Det enda jag satt och tänkte på hela tiden var att få åka hem. Jag har längtat hela dagen efter att få börja designa om min blogg. Helt och hållet från noll. Jag har varit på väg förut många gånger men det har alltid slutat med att jag har behållt min och gjort lite justeringar istället. Men inte den här gången!

Ikväll är det innebandyträning. Mycket innebandy är det. Inte minst igår så hade vi träningsmatch mot FBI Tullinge som slutade 4-3 till oss. Jag kände mig ganska besviken efteråt. Inte nöjd helt enkelt. Får hoppas att det blir bättre på träningen idag. Efteråt ska jag mysa framför Robinson med min baby ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide