Let your past make you better not bitter

Idag var jag uppe med tuppen. Jag tog en skön dusch - något som jag vanligtvis annars inte brukar gilla att göra tidigt på morgonen - men som jag idag bara stod och njöt av! Som vanligt så är jag ledig på onsdagar. Tänkte skriva om mitt CV lite (om jag bara kan slita mig från Wordfeud) och sedan åka och söka jobb. Eftersom att jag har ett så slappt schema tänker jag att jag lika gärna kan jobba och dra in pengar istället för att bara vara hemma och skrota eller spendera pengar. Jag har ju redan ett jobb men där behöver de ingen hjälp på vardagarna. Annars hade jag ju självklart jobbat extra där.

Sen ska även jag och mamma åka och förhoppningsvis boka tid på Skogshöjds SPA. Båda två har presentkort där sen flera månader tillbaka och just nu skulle det sitta väldigt fint med en massage känner jag. I eftermiddag ska jag rida med Sanna också. Idag börjar jag nämligen som medryttare på Baron igen, vilket ska bli väldigt roligt! Jag blir lugn bara av att vara i stallet och jag älskar den miljön.


Jag & Baron år 2008


Kommentarer
Postat av: Anonym

men åh, den var ju hur fin som helst!

2011-09-07 @ 21:25:22
URL: http://emmamarielle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide