"Maybe you should eat some makeup so you can be pretty on the inside too, bitch."

Idag har jag (precis som alla andra onsdagar) varit ledig.
Dagen har spenderats med min älskling och det på stan. Vi åt bl.a. en sen lunch på Nancy's. Sen var jag även tvungen att lämna tillbaka mina skinnbyxor som jag köpte för någon vecka sedan. Jag hann tråkigt nog bara använda de en gång och sen gick det hål i de. Så jag köpte en stickad (♥) mysig tröja istället. Perfekt så här i höstrusket känner jag!

Jag har även tagit mig en lång mysig kvällsritt med Sanna. Det är galet vad fort det blir mörkt nu! Klockan var liksom inte ens halv åtta när vi red iväg och då var det nästan helt svart ute. Jag hoppas hösten går snabbt. Det enda jag gillar med vinterhalvåret är sånt som har med lucia & jul att göra. Myshetsfaktorn stiger ganska högt då, hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide