Mustaschfest nästa

Kom nyss innanför dörren. Vi hade som sagt träningsmatch idag och det mot Huddinge IK. Jag tycker vi ska vara väldigt nöjda med matchen! Vi stod upp bra och vi skapade flera farliga chanser. Resultatet 2-6 missvisar matchen lite. Min egna insats kunde också ha varit bättre. Men med tanke på att jag hoppade in i tredje perioden så känns det ändå ok.

Nog om matchen för nu läggs fokuset på annat! Ikväll är det lagfest i Nykvarn och inte med vilket tema som helst. Hör & häpna - mustasch! Lite udda faktiskt men vi har ju tidigare haft både peruk- och glasögontema så det kan bli precis vad som helst :) Taggad är jag i alla fall så en lyckad kväll är att hoppas på! Nu kallar duschen & sen en redig jävla måltid för min mage kurrar som aldrig förr! Vi ses i dimman mates. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide