Om 255 dagar står jag där

Gud vad jag är trött idag. Det märks att jag har haft fullt upp de senaste dagarna. Därför ska det bli extra skönt att få gå på SPA med mamma imorgon. Jag ska då även få avnjuta en helkroppsmassage. Tänk att tre veckor (bokade det då) kan gå så fort!

Igår i skolan hade vi skolfoto - i could'nt care less. Jag orkade verkligen inte ägna tid åt att fixa mig ordentligt enbart för det. Sen hade vi mössprovning & nu är äntligen den där efterlängtade studentmössan beställd! FAN VAD JAG LÄNGTAR!


Ganska enkel & inte så mycket småtjafs men jag gillar det.
Beställde en tuta också men det är allt. Så för mössa + tuta blev summan 900 kr. Sjukt dyrt egentligen för en mössa som man kommer att använda en dag i sitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide