SJUNG OM STUDENTENS LYCKLIGA DAGAR

Man märker att det börjar bli sin tur att ta studenten nu. Att det här är sista året. Allt fler saker börjar bli bestämda och datum blir satta. Vår studentskiva kommer vi att ha på The Bridge den 9 maj och studenten tar vi den 8 juni. Väldigt sent jämfört med de två tidigare studentkullarna på min skola som tagit i slutet av maj. Plus att vi ska prova ut studentmössor den 26 september!

Jag kan fan inte förstå att det faktiskt är Min tur den här gången. Jag kommer säkert att upprepa den meningen många gånger här i bloggen, men jag fan flippar av bara tanken ju! Det är nästan så att jag redan nu börjar känna paniken över att jag inte har någon studentklänning "än". Jag har inte ens en bild i huvudet på hur jag vill att den ska se ut. Jag har i alla fall lovat mig själv att inte stå där i sista stund och veta varken ut eller in. Jag ska allt vara ute i god tid jag och därmed basta.


Den här godingen skulle jag i alla fall inte tacka nej till. ♥


Kommentarer
Postat av: emma

vilket märke är klänningen ifrån? puss

2011-09-07 @ 16:53:06
URL: http://emmamarielle.webblogg.se/
Postat av: sunnie

Ta vara på tiden! :) den roligaste i mitt liv!

2011-09-10 @ 10:59:23
URL: http://ssssunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide