What's worth the prize is worth the fight

Åh, vart tusan ska jag börja? Jag har i alla fall haft en grymt bra helg! Jobbet i lördags gick bra som vanligt. Sen var det bara hem snabbt som sjutton, fixa till sig & åka ut till Enhörna för att fira finaste Matilda. Där bjöds det på god mat & fika och en hel massa roligheter! Jag skrattade mycket den kvällen :) Tack Matilda & alla andra tjejer för en superkväll ♥

På söndagen vaknade jag upp som en solstråle. Äntligen så var söndagen här - äntligen så var det dags för seriepremiär! Som jag hade laddat inför detta. Men tråkigt nog så fick jag inte spela en enda minut... Besvikelse. Tjejerna kämpade i alla fall på som tusan och det slutade med vinst över Örebro SK Söder med 6-0. En riktigt bra start i division 1!

Efter hämtkäk från Max kollade vi även på herrarnas derbymatch. Södertälje IBK vs Nykvarns IF som tillslut slutade 10-7. Men jag såg inte klart hela matchen, utan åkte med Rasmus hem och hade lite söndagsmys! Jag har verkligen haft en kanonhelg. Ni är så många som stärker mig inombords på alla sätt och vis & får mig att må så bra. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide