It's times like these you learn to live again

Fy tusan vad skönt jag ligger här hemma i min säng nu. Jag är verkligen helt slut.

Dagen började inte så där jättebra vilket resulterade i en tjurig Therese. Men tack vare en liten sovstund på morgonbussen så gick det över. Skönt. Vid lunch stack jag & Ellen till Solbackens och jobbade 12.30-17.00. Sen var det bara att skynda sig hem & piffa till sig lite för att sedan åka vidare ner på stan och träffa tjejerna. Matilda fick sin födelsedagspresent så vi åt på Barolo Ristorante. Jag kan inte säga så mycket mer om den här kvällen mer än att den har varit urmysig! God mat & roligt sällskap :)

Imorgon ska jag upp och jobba 12-16.30. Jag känner verkligen inte alls för det. Men det kommer att vara skönt när timmarna är över! Riktigt skönt. God natt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide