April 4, 2012

Då var dagens träning avklarad. Fan vad jag älskar känslan efter hård träning! Njuter som bara den. Nu tänkte jag knåpa ihop en någorlunda nyttig middag också, så känner jag mig ännu duktigare. Har även tänk på detta med alla godsaker som jag nu äter typ VARDAGLIGEN. Jag kommer aldrig kunna klara mig utan godis & chips. Så fredag/lördag är det som gäller för det. Tur att påsken är då! Andra dagar byter jag ut det till andra godsaker istället. Typ jordgubbar, melon, kiwi... Kommer gå toppen!

Tidigare idag gick jag på stan med Jennifer :) Vi fixade bl.a. lite saker inför morgondagens bravader! Vilket jag känner mig sjukt taggad inför. Tror det kan bli en riktigt bra kväll! Sen tror jag att jag äntligen har hittat min studentklänning!!!! Woho!

Linne från Monki, Jeans från VERO MODA, Jacka från BIKBOK, Halsduk från JC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide