THE GREATEST PLEASURE IN LIFE, IS DOING WHAT PEOPLE SAY YOU CANNOT DO

Gud vad jag är omotiverad till att blogga just nu. Även fast jag har saker att skriva om så känns det bara så tråkigt. Men jag tänkte i alla fall dra en snabbis om helgen. I lördags jobbade jag 9.30-14.30 (vilket kändes sjukt segt) och sen blev det mammamys med fläskfilépasta och äppelpaj. Senare på kvällen kom älsklingen och visade upp sin nya fripp. Han hade ju snaggat sig. Jag tycker dock och kommer alltid att tycka att han är finare i lite "längre" hår. Punkt slut.
Söndagen bestod av påskmiddag med andra släkthalvan hos min kusin Jimmy! Mys att träffa alla igen, det blir ju inte så ofta. Väl hemma dog jag och Rasmus i soffan. Så himla trötta! Igår åkte jag och mamma på en tripp till IKEA och SKHLM. Standard för oss. Jag lämnade (återigen) tillbaka min tänkta studentklänning. Fan alltså! När ska jag hitta den rätta? Jag fick med mig ett gulligt linne från VILA hem också. Två veckor kvar till löning... Hehe



Kommentarer
Postat av: Olivia

Gud vilken fin bikini! Vart har du köpt den? :)

2012-04-11 @ 16:30:17
URL: http://oliviab.devote.se
Postat av: Tess

Sv. Från www.stylebytyra.se :)

2012-04-11 @ 23:20:10
URL: http://missteess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide