DET ÄR INTE LÄTT NÄR DET ÄR SVÅRT

Jag känner att jag har missat flera dagar här nu. I tisdags mötte jag upp Linnea på stan för lunch på Mollys och fika på Café tratten. Supermys! Jag vet inte hur länge vi satt och pratade men vi hade en del att ta igen. Dessutom bestämde vi att vi ska gå på nästa "VIP-kväll" på MONKI & WEEKDAY! 50% på allt, heeelt okej. På kvällen var jag på möte ang. innebandyn.
I onsdags kväll var jag på bio med Sanna. Eftersom hon aldrig hade sett Titanic så var det ett givet val. Så mycket bättre på bio än att se den på tv hemma. Jag trodde inte att världens redan mäktigaste film kunde bli bättre! Antalet gånger jag fick gåshud går inte att räkna på fingrarna. Och Leonardo DiCaprio är ju bara såå snygg! Det var skönt att få träffa Sanna igen också, behövde det.

I torsdags tog jag en lång sovmorgon och sen stack jag till Nettan och bara slöade. På kvällen kom Rasmus hit och då passade vi på att ha godis- och tvmys. I fredags jobbade jag 11.30-16.30 vilket ändå kändes helt okej. Skönt att liksom göra någonting vettigt på hela den här veckan! Efter jobbet stack jag till Nettan igen och frossade i massor. Mys!


Två gamla bilder jag hittade på mig och Sanna. Den första från Funäsdalen och den andra från något nyår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide