APRIL 17, 2012


Det vart ingen träning med telge igår som jag skrev. Så himla tråkig för jag hade sett fram emot den! Men min kropp mådde inget vidare. Jag kände mig så himla tung & låg, nästan sjuk. Ni vet hur man kan må ibland? Så jag laddar om och satsar på torsdagsträningen med D1 istället. Nervöst!!!
Idag går jag i skolan en ynka timme med Idrott & hälsa på schemat. Inga större konstigheter alltså! Ska jag vara ärlig så har jag börja tröttna rejält på vårat slappa schema. Det är inte kul att vara hemma så här mycket när alla andra pluggar eller arbetar! Kan man tröttna på att umgås med sig själv? I så fall så har jag gjort det. Jag längtar så jag dör tills jag får börja jobba på riktigt och dra in en riktig lön! Haha, undrar hur mycket jag kommer ångra att jag sa det där om några månader?

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv; vet och vet, en början iallafall. Vet inte om det är det jag vill jobba med i framtiden. men så är det väl tyvärr hela livet :) Men förskolan är så sjukt rolig :) Händer saker hela tiden och en dag är inte den andra lik :)



Du behöver inte va nervös! Varför är du de? :P

2012-04-17 @ 13:20:13
URL: http://mhellsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide