JAG HAR FAMLAT I MÖRKER


Jag har haft en urmysig helg som har spenderats tillsammans med mamma, pappa, farmor & farfar och Rasmus. I lördags bjöd pappa på frukost på sängen ♥ Sen hade vi en liten fixardag här hemma, stack ut och "övningskörde" (har min första körlektion på torsdag), lunchade på Thai Take Away vilket var svingott, åkte och tittade på ett hus och så fikade vi hos farmor & farfar. Sen fick jag skjuts ut till min pojke. Mys. Det skulle jag vilja kalla en perfekt lördag det!
I söndags åkte jag och mamma och fikade på Taxinge slott. Gott & mysigt! Jag älskar att vara där, synd att det regnade bara. Trivs så himla bra i miljön där. Jag tror det bor en liten lanttjej i mig någonstans. Sen åkte vi vidare på lampjakt till mitt rum. Hittade i alla fall en efter x antal besökta butiker. Väl hemma passade jag & pappa på att utnyttja det fina vädret så vi grillade. Kyckling och majs med sommar/färskpotatis och tzatsiki. Gjorde även en äppelpaj som vi åt vaniljsås till. Matkoma var ordet.
Idag är jag ledig från skolan men imorgon är det dags igen. Så idag var jag förbi stan en snabbis och köpte produkterna här ovanför. Värmeskydd från L´oréal Paris och världens bästa handkräm från Åhléns. Ikväll blir det träning med telge.

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv; jo jag vet hur de kan vara. Men då håller jag tummarna att du blir bra snart :D



Ja jag pluggar till förskollärare, hehe :)

KUL att du ska träna med oss ikväll! :)

2012-04-16 @ 16:23:05
URL: http://mhellsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide