Sometimes you have to be apart from people you love, but that doesn't mean you love them any less, sometimes it even makes you love them more.

Godmorgon people :) Jag ställde klockan idag så att jag inte sover bort hela dagen. Känner mig på så himla bra humör! Jag fick hem min USA-bikini igår som jag på chans beställde hem i strl 36/38, för det var den minsta strl som fanns, och den var asasfin faktiskt! Åh, jag är så himla nöjd med den. Jag trodde verkligen att den skulle vara för stor. Men det är så bra att man kan knyta både trosan och bikinitoppen! Tänk vad glad man kan bli över en ny bikini, tröja eller skor. Hihi, längtar tills jag får börja använda den...

Idag är det skola/idrottslekion 14-15, men innan det har jag tänkt hinna med att boka om min tandläkartid, slänga in en tvätt och ta mig ett löptur i det fina vädret! Way to go Therese! Det blir dubbelpass idag då det är träning ikväll också. Skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide