Glädjen att vinna är störst av allt, känslorna sprider sig snabbt överallt, inget som slår, känslan man får när ditt älskade lag står upp år efter år. Stäm upp i våran sång, våga satsa för att vinna, hylla alla oss som älskar spel.




Ett SM-silver för oss, vilket är det största jag någonsin vunnit. Jag tror inte att någon av oss verkligen har förstått hur stort det faktiskt är. Näst bäst i Sverige. I alla fall på "pappret". Jag tycker att vi gjorde en klart bättre match än Malmö FC och att vi var mer värda guldet. Hade vi gjort en skitmatch så hade det på något vis kanske känts lite lättare, men nu när vi var så nära guldet känns det faktiskt skit. Men å andra sidan så bara att ha tagit oss till Innebandyfesten är en bragd i sig tycker jag. Att ha tagit silver är jag grymt stolt över! Både över lagets och min egen prestation. Även om jag bara fick göra några ströbyten under helgen. Hela laget krigade verkligen tillsammans in i det sista och vi gjorde verkligen allt vi kunde. Vi satte Södertälje Rockets på kartan. Vi vinner tillsammans och förlorar tillsammans, som ett riktigt lag. Tack tjejer för en fantastisk helg och för hela den här säsongen! Det här är verkligen ett minne för livet. Vi avslutar med flaggan i topp, vilket gör att det känns ännu sorgligare inför nästa säsong. För det är inget vi kan blunda för, framtiden är oviss och vad som helst kan hända. Tillsammans är vi bäst.

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh vad fint skrivet Tess!! Håller med dig om allt du skriver! Bästa Tess :)

2012-04-03 @ 19:24:05
URL: http://fridaandreasen.blogg.se/
Postat av: Tess

Tack fina du! Vad gullig du är :)) Nu när man ser tillbaka på helgen börjar man förstå hur stort det var!

2012-04-04 @ 12:37:53
URL: http://missteess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide