LIFE IS TO SHORT TO WAKE UP IN THE MORNING WITH REGRETS

Ni är allt ett par tappra läsare som fortsätter att gå in här varje dag, och det trots att jag inte har skrivit på en vecka nu. Det gör mig glad ska ni veta :) Mitt liv har de senaste dagarna varit upp och ned. Jag har verkligen inte brytt mig om bloggen överhuvudtaget och prioriterat mitt mående istället. Jag vill inte må så här! Idag känns ändå som den bästa dagen hittills och det känns skönt. Nu ska jag tillbaka. Ville bara säga att jag har världens mest fantastiska vänner i mitt liv. För att inte tala om min älskade familj ♥ Ni är de bästa jag har och kommer att ha. Någonsin. Utan er fallerar allt. Ni är ljuset i mitt liv! Tack för att ni fina människor finns här för mig.


EN GLAD TJEJ ÅR 2006

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv; Det förstår jag, jag jobbade ett år och sedan börja plugga. Ångrar lite att jag inte plugga på en gång, men kände som dig, trött på att plugga och ville ha pengar.. hehe, så jag känner igen mig ;)



hehe, ja, det förstår jag, det är jag också just nu. men snart är de sommaruppehåll. rätt skönt och de behövs, efter den "platta" säsong som var ^^

2012-04-24 @ 23:04:04
URL: http://mhellsen.blogg.se/
Postat av: Malin

Sv; jag jobbade på Siba. och jag tyckte inte de var jätte roligt, och då började jag plugga. hehe, det var ju bara tur för hade jag tyckt de var roligt hade jag inte börjat plugga. hehe.



Det gör jag med, sommaren ska bli härlig, gillar ju även sommarträningen (A) hehe.

2012-04-25 @ 11:02:41
URL: http://mhellsen.blogg.se/
Postat av: Mamma

Finaste Tessgumman... älskar dej härifrån till månen å tillbaks! Du är ljuset i mitt liv! <3<3<3

2012-04-25 @ 18:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide