Forget all the reasons why it won't work and believe the one reason why it will.

Igår kväll var jag och firade Sofie som fyllde 19 år! Grattis igen fina du ♥ Det bjöds på god mat & bra sällskap. Därefter fortsatte vi kvällen inne på 550 där det var smockfullt! Även fast det inte riktigt vart som tänkt så tycker jag ändå att kvällen vart lyckad. Dock gick tiden jävligt fort. Nu i efterhand känns det mest som att jag och Jennifer stod i baren typ halva kvällen. Haha, skitskumt!

Idag mår jag som jag förtjänar, och nog om det. Vi har varit hos farmor & farfar hela dagen och haft vår traditionella "påskträff" med släkten. Vi åt jättegod mat som vanligt, sedan slank det även ner en bit daimcheescake. Olagligt gott! Tiden bara gick av farten och helt plötsligt hade vi varit där i flera timmar. Tiden går fort när man har roligt ♥ Finns det något ställe jag verkligen känner att jag får ro så är det hemma hos farmor & farfar. Bästa bästa.


Kommentarer
Postat av: Malin

Sv; Jo, satt och höll tummarna för er!



Får man fråga hur du tänker med innebandyn nu? :)

2012-04-09 @ 20:51:11
URL: http://mhellsen.blogg.se/
Postat av: Malin

Sv: det förstår jag att div 2 inte är aktuellt. Så kom och provträna med oss? Tror du har en chans att ta en plats :-) så ge de ett försök iallafall. Japp, jag blir ju kvar med krav på att det ska bli satsning och de kommer duktiga tjejer till laget. Tex. Du!! :-)



Självklart får du ta den bilden!! :)

2012-04-10 @ 12:19:49
URL: http://mhellsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide