Den 27 augusti

Nu har jag bloggat dåligt under några dagar så tänkte dra en uppdatering lite senare under kvällen. Idag har jag jobbat 9.30-14.30 så jag kom nyss hem. Lunchen idag blir bacongratängen som jag gjorde igår. Den är faktiskt ännu godare idag när den har fått stå till sig. Mums. Tips tips! Jag håller på och betalar räkningar för Mirre nu. Faaan, vad det går åt pengar! Jag beställde ett helt set med reflexer till henne förra veckan så jag hoppas att de kommer imorgon. Det är ju redan mörkt vid kl åtta nu.
Jag ska sedan ner på stan en snabbis för att göra två återköp, ner till stallet för att longera Mirre och till sist handla. Kanske hinner med att baka någonting smarrigt också? Det var ju ett tag sen nu :)

Kommentarer
Postat av: ♥ MALIN

Sv; det tycker jag var super kul att höra! för du har ju talang i innebandyn!! :)

I lördags var de super kul ända tills vi gick ut, blir inte lika kul då.. laget splittras och håller inte ihop på samma sätt som vi gör när vi är i en lokal hela kvällen :P dudå? :) Kram

2012-08-28 @ 17:26:52
URL: http://mhellsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide