Jobb på Solbacken

Idag jobbar jag 11.30-16.30 då jag blev tillfrågad igår om jag kunde hoppa in. Börjar ju egentligen inte förrän nästa vecka, men fem timmar kan man stå ut. På tal om nästa vecka så fick jag nyss ett samtal från Adecco och redan nu på onsdag ska jag på en arbetsintervju inför ett jobb! Plötsligt blev jag väldigt nervös... Åh. Jag hoppas verkligen det här går vägen nu så att allt löser sig. Efter jobbet blir det en snabbis i stallet, skulle egentligen ha hunnit det innan men jag var för slö idag. Tror jag ska ta ett pass på ridbanan med fokus på lydnad och tempoväxlingar. Ikväll blir det mys med mamma och Josefine. Puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide