Don't waste your time on revenge, those who hurt you will eventually face their own karma

 
Hejhej. Idag har jag spenderat dagen hemma hos farmor & farfar, på arbetsförmedlingen och i stallet. Nu sitter jag i soffan hemma hos mamma och bara tar det lugnt. Förresten så gick glaset på min iphone i tusen bitar alldeles nyss. Känns för jävligt. Men efter att tappat den 334969756 ggr i marken så var det kanske inte så konstigt ändå. Tråkiga pengar bara...
Även fast jag har varit ledig i hela fyra dagar nu så känns det ändå som att jag inte har hunnit med ett piss. Mitt rum ser ut som skit & min garderob ekar! Jag är ledig på fredag också så då ska jag bannemig ta mig i kragen... Annars jobbar jag varje dag från och med nu fram till torsdag nästa vecka. Fick lite uppryckande besked från Adecco idag också, så det är väl bara att hålla tummarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide