Du kramade mitt hjärta så det formades perfekt

God morgon världen. Idag var jag uppe med tuppen kan man säga. Först var jag iväg på ett möte och sen har jag ju mitt underbara åtta timmarspass i glasskiosken idag igen. Nåja, jag behöver varenda krona just nu eftersom att jag inte fick jobbet. Jättretråkigt och jag känner mig väldigt besviken om jag ska vara ärlig. Men det är väl bara att ta nya tag och komma igen som man så klyschigt säger.
 
Efter jobbet ska jag och pappa åka och kolla på ett hus i Viksberg. Det såg jättefint ut på internet så det ska bli spännande. För övrigt så kan jag inte sluta längta tillbaka till i lördags. Det var en utav de bästa kvällarna jag har haft på väldigt länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide