Kärleken jag känner för denna häst är allt

 
Min fina häst och vän ♥ Jag är så otroligt glad över att det blev så här. Vi var tre stycken som ville ha henne och att just Jag vart den lyckliga! Det finns inget i världen som jag skulle byta bort henne mot. Jag har saknat detta så förbaskat mycket. Hästar och djur överhuvutaget ger en så himla mycket kärlek. De är fanastiska lyssnare och ensamheten är långt borta. På senaste tiden har jag bara känt att allt i livet blivit mycket lättare och jag tror att mycket är tack vare detta. Jag ser så mycket fram emot tiden som ligger framför mig. I stallet tillåter jag mig själv att vara lycklig för där finns ingenting annat. Alla tankar bara försvinner. Jag känner mig så fri.
Älskade Mirabelle. Tack för att du tar hand om mig.

Kommentarer
Postat av: Sophia

Jag försår känslan! :)
Hade jag inte haft hästarna nu när jag och min kille gjort slut och vi gör oss av med våran lägenhet och allt, då vet jag inte vad jag skulle ha gjort...

2012-08-16 @ 07:16:28
URL: http://sophiakarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide