No wise words gonna stop the bleeding

Hejhej, som ni ser har jag gjort om min bloggdesign helt och hållet. Jag fick ryck och tröttnade på alltihop. Det är galet vad jobbigt det är med dessa bloggdesigner, säger jag som ändå kan rätt mycket. Den är inte helt klar än, men detta får duga så länge för nu orkar jag inte hålla på mer. :) Är ju dötrött. Har pendlat fram och tillbaka till stallet idag då jag & Sanna har städat hela stallet och målat alla boxdörrarna. Jag var även på anställningsintervju idag vilket gick bra så vi får se. Jag får förhoppningsvis svar redan imorgon....
 
Torsdag: Jobb 9.00-14.30, träffa alex & nettan, rida och färga håret
Fredag: Jobb 9.00-14.30, rida och handla och fixa inför återträffen med linnea
Lördag: Rida med sanna, stallmöte 13.00 och återträff med 9c
Söndag: Antar att detta blir en typisk bakisdag ~ soffhäng och fet mat

Kommentarer
Postat av: Olivia

Designen blev jätte fin Tess! :)

2012-08-12 @ 15:36:44
URL: http://oliviab.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide