Those days are gone, now the memories are on the wall


Fredag: Åkte till SKHLM med Nettan för bränna lite pengar av min lön. Vart dock väldigt besviken den här gången för jag hittade ingenting. Varför är det alltid så att när man inte har pengar så hittar man en hel massa och när man har pengar så hittar man ingenting? Det är bara så typiskt. På kvällen åkte jag till Emmelie och hade lite fredagsmys.
 
Lördag: Jobbade 9.00-14.30 och sen var det bara hem snabbt och duscha. Åkte ner till Sanna där vi fixade oss tillsammans och korkade upp. Vi hade så himla tur med vädret vilket gjorde oss ännu mer laddade. Halv åtta mötte vi upp några vänner till Sanna på Barolo för middag och drinkar. Älskar att träffa nytt folk när man känner att det klickar. Kvällen fortsatte vidare på The Strip som hade premiäröppning! En väldigt lyckad kväll med härligt folk :) Börjar dock tröttna på Södertälje efter ett år som myndig...
 
Söndag: Jobbade 9.00-14.30 sen slog baksmällan till och jag somnade i soffan när jag kom hem. På kvällen kom Emmelie hit och åt middag och sen åkte vi vidare till Heron City för bio. Magic Mike blev det såklart. Om Channing Tatum hade mycket fans innan den här filmen så var det ingenting mot vad han måste ha nu. Dräggel dräggel. TRAILER HÄR.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide