WHEN SOMETHING IS WORTH FIGHTING FOR

Priset för världens sämsta bloggar går till mig själv. Motivationen är inte på topp här som ni märker. Det händer så mycket saker hela tiden och jag orkar inte rabbla upp alltihopa. Känns som att jag bara får skriva "ta-igen-inlägg" nu för tiden. Inte för att jag direkt lider av att ha mycket att göra, tvärtom. Jag älskar när jag har fullt upp.
 
Just nu är jag i stallet varje dag och jag kan faktiskt inte vara så mycket gladare över det. Det är det bästa som har hänt på länge och nu kommer jag att låta som värsta nörden... Men jag orkar inte ens sova för att det är så himla tråkigt. Jag vill bara att det ska bli nästa dag så att jag får åka ner till stallet och Mirre. Jag kan fortfarande må ganska dåligt men när jag är i stallet mår jag som absolut bäst. Då försvinner nästan allt annat. Jag kan säga att min favoritplats är på Mirre ute i naturen med solen i ögonen och sällskap av Sanna och Baileys. Och precis en sådan kväll hade jag idag :) Att galoppera sida vid sida är bland det mysigaste som finns.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide