1a december

1a december och jag känner mig så nöjd. Äntligen är vintern här i tid. Jag älskar den här tiden på året. December är ju en utav mina favoritmånader. Bara att jag kan sitta här i soffan under en filt med en kopp varm choklad får mig att må bra. 
 
Igår var jag på adventsmiddag hos farmor & farfar med familj och släkt. Jättemysigt och gott som vanligt. Kändes speciellt skönt att få träffa Tim & Josefine igen. Det var bara Rebecca och mamma som saknades. Jag kan säga att det är inte ofta vi alla är samlade, i princip bara under juletid. Önskar det vore oftare... Mycket oftare.
Idag har jag ridit Mirre såklart. Sanna & Baileys hängde på också, vilket inte har hänt så ofta den senaste tiden tyvärr. Det är svårt att matcha varandra när vi jobbar helt olika. Men nu är det bara dagtid som gäller för mig tiden ut! Och påtal om det så har jag fått förlängd uppsägningstid, om man kan säga så? Jag slutar i januari istället för den 14 december. Känns jättskönt att kunna skrapa ihop lite mer cash och även att få en sorts bekräftelse på att jag har gjort ett bra jobb :) Aja, nog om det. Jag fick även förfrågan om att motionera Bacardi idag, så det vart även en lugn tur på honom i snömyset. Det absolut bästa med snön är att det där dystra höstmörkret försvinner! Väldigt skönt om ni frågar mig. Imorgon ska jag rida som vanligt och sen iväg till Heron City för bio! Jag, Sofie, Sanna och Sara ska se Breaking Dawn part 2... igen. Så sjukt jäkla bra. Lääääängtar!!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ååh va roligt Tess :) Bästa du <3

2012-12-03 @ 22:56:27
URL: http://malinandreasen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide