Bit ihop eller bryt ihop

Min helg har varit toppen! Jag har haft alla nära & kära vid mig vilket jag mår extremt bra utav. Men det var några som saknades såklart! På fredagen blev jag firad av familj och släkt vilket var helt perfekt. Lugnt och skönt. På lördagen hade jag halvt panik hela dagen. Tur att jag fick så mycket hjälp av min kära mamma! ♥ På kvällen kom alla mina tjejer till mig och jag firades. Tack till alla som har gjort den här helgen till den bästa. Och tack för alla tokbra presenter. Ni är världens bästa familj, pojkvän, släkt och vänner!

Nu har sista veckan av min praktiktid börjat. Sista veckan. Det är fan inte klokt! Det var ju 3 månader sen jag började min praktik där, nu är det 4 månader kvar till studenten! ALLTSÅ FATTA VAD SNABBT DET KOMMER GÅ!!! Just nu känns livet bra. Min helg är redan näst intill fullbokad och jag bara njuter. Fredag - Gå på hockeymatch och äntligen få träffa Tim igen. Lördag - Jobba lite och fira Emmelie som fyller 22 år idag. Grattis vännen min! ♥ Söndag - Match mot Kristinehamns IBF.

Jag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide