LIFE DOES NOT GET EASIER, YOU JUST GET STRONGER.



Igår var det min sista praktikplats på Citat. Jag bjussade på fika och min handledare Eva på lunch. Sen fick jag även med mig en liten avskedspresent hem! Usch, ångest på hög nivå! Jag trodde verkligen inte att jag skulle känna såhär. Klart det känns skönt på ett sätt, men mest tråkigt faktiskt. Jag har trivts så jäkla bra! Alla människor har varit så himla snälla och hjälpsamma. Önskar verkligen att få komma tillbaka dit och få göra lite jobb efter studenten. Vem vet... Jag vet i alla fall vad det är jag vill hålla på med nu!

Just nu ligger jag bara hemma och slappar. Kom hem från att ha varit och firat Emmelie för ett tag sen. Mycket trevligt ♥ När resten åkte för att fortsätta kvällen ute så fick jag skjuts hem istället. Jag är så sjukt trött! Känner jag mig själv rätt så kommer det inte ta långt tid innan jag slocknar här i soffan. Lika bra för imorgon är det ju match!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide