Mys med pappsen min

Två dagar kvar på praktiken. Sjukt! Jag börjar till och med få ångest, och det trots den jobbiga resvägen. Jag vill inte lämna Citat. Bästa praktikplatsen med de snällaste människorna! Jag skulle absolut kunna tänka mig att jobba där efter studenten. Utan tvekan! Men nu hade jag ju inte sån tur...

Ikväll har jag bara tagit det lugnt vilket har varit hur skönt som helst. Jag och pappa har nyss ätit middag och ska alldeles snart traska över till farmor och farfar för lite fika. ♥

Kommentarer
Postat av: diniya

hej såg att din favorit app är fusk sms-biljett vad heter den :)? svara kommentaren på min blogg är du snäll så jag ser :)

2012-02-22 @ 20:57:27
URL: http://diniyashejdajaafar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide