RIP Whitney Houston



Fredag: Jag och mamma åt middag på Tacobar (2a gången den här veckan...) Sedan blev det en sväng ut till Nykvarn för att kolla på herrmatchen med tjejerna. Kvällen slutade hemma hos mig med filmmys. Bästa bästa ♥

Lördag: Jag och mamma bakade chocolate macarons och kladdkaka. Sedan åkte vi till mormor och morfar för att fika och fira mamma. Även jag fick presenter (trisslotter) där det blev en 100krs vinst! :-) Efter det var tanken att jag skulle på reunionsträff men min dumma mage hindrade mig. Så det blev istället hemmamys med mamsingen framför Melodifestivalen. David Lindgren!

Sitter just nu och hejar på laget som är och spelar DJSM regionslutspel i Lerum. Igår vann de med 7-1 och 6-3. Idag spelar de semifinal mot Telge SIBK som de måste vinna mot för att gå vidare. Än så länge 1-0 till oss. Heja heja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide