This is the end of this shit!

Jag blir så förbannad på mig själv. Det går inte en enda dag utan att jag trycker i mig nå godis/chips/bakverk eller vad det nu kan vara. Onyttig mat känns mer "okej", för det är ju ändå mat. Men sånt där småätande hela tiden är fan inte okej! Nu är det slut på det har jag bestämt, och då ska det vara så också. Känner mig så jävla missnöjd med mig själv! Även om inte andra märker skillnad så gör jag det. Nu får det vara nog.
Så fort snön försvinner ska jag bannemej ut och springa, och det ska jag fasen hålla! Mitt nya schema för vårterminen i skolan är hur slappt som helst - precis som det förra. Så då har jag ingenting att skylla på heller. Helt perfekt med andra ord.


Kommentarer
Postat av: johanna

Hej! :)

Såg att du i några inlägg längre ner sålde en jones and jones klänning. Jag undrar, för jag tänkte beställa hem den klänningen. Men beställde du från deras sida http://www.jonesandjonesfashion.com? eller varifrån beställde du? Jag skulle bara vilja veta hur det blev med frakt och vid tullen oså? :) Jätte tacksam för svar!

2012-02-22 @ 10:44:14
URL: http://johannajohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide