Cheers to the freakin' 2012

Mitt nyår vart precis lika bra som jag hade förväntat mig! Det firades tillsammans med mina grymma vänner. ♥ Vi åt tre rätters: Toast-skagen till förrätt, potatisgratäng med baconlindad fläskfilé och sedan yoghurt med frukt till efterätt. Plus bål, cider, vin, skumpa osv. Det blev en del men vi hade också väldig roligt! Vid elva tog vi bussen in till Södertälje för att skåla in de nya året och kolla på fyrverkerierna. En timme senare åkte jag och älsklingen hem till mig och värmde oss. För fy satan vad kallt de var.

Det känns så himla sjukt att 2011 är över. Idag är det 1 januari 2012. Helt stört fast samtidigt skönt. Det har varit ett ganska jobbigt år. Mycket förändringar i mitt liv. Fast det har ju självklart haft sina ljusa stunder också, och de är just de som jag ska fokusera på detta år. Nu är det nya tag som gäller. En årsresumé kommer strax/imorgon.



Bild 1: Malin & Helena Bild 2: Malin, Helena, Mattan, Sarah, jag Bild 3: Mattan & Helena
Bild 4: Malin, Helena, Mattan, Sarah, jag Bild 5: Sarah & Helena Bild 6: Malin, Sarah, jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide