Jan. 5, 2012



Fredag:
Fira morfar som har fyllt 75 år, träffa tjejerna och gå på derbymatch.
Lördag: Klippa mig? Lagfest med herr- och damlaget.

Kom precis hem från att ha varit och solat. Jag får se hur länge jag orkar hålla på med det den här gången, är dessutom lite skraj för hudcancer. Man vet ju aldrig. Idag är en bitter dag. Ingenting faller mig i smaken. Det är fel på precis allt. Tror jag är så förbannat rastlös och att det är det som är anledningen. Jag känner mig så sjukt trött och less på Brunnsäng och Södertälje. Samt alla antagande runt omrking mig. Man kan väl säga att mitt humör är i botten idag. Med det sagt signar jag ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide