Jan. Fredag 13. 2012.

Hej hej, hemskt mycket hej. Sitter just nu på praktiken och njuter av att det är fredag. Jag längtar tills klockan slår 15.30 för då börjar min efterlängtade helg! Kanske tidigare om jag har tur. Hoppas. Ikväll vet jag inte vad jag ska göra. Måste i alla fall laga middag och vika tvätt men jag känner för att typ baka, ha film-maraton, göra en bok, åka till IKEA, städa och göra mitt rum fint. Jag håller kvällen öppen.
Imorgon ska jag upp tidigt och sola har jag i alla fall bestämt. Sen ska jag iväg och jobba 10.30-14.30. Efter det ska jag eventuellt träffa mina finisar och sen även min pojke. Det kommer att bli en myslördag hur som helst :) Looking forward to it! På söndag är det bortamatch mot tabelltrean IBK Lockerud Mariestad. Woop woop. Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide