Maybe it's not always about trying to fix something broken. It's about starting over and creating something Better.



Idag fyller pappsen 45 år ♥ Men vi firade honom med tårta & presenter igår. Så idag blir det att fira på tacopaj istället. Dock minst lika gott om ni frågar mig.
Jag har för övrigt haft en väldigt lugn dag. Bäst att hålla sig inne! Jag har åkt på en riktig dunderförkylning och mina ögon rinner som tusan. Åt i alla fall lunch hos farmor & farfar med Rebecca idag och sen har jag varit nere på stan en snabbis. Ikväll är det träning men jag satsar på att krya på mig istället. Så det blir att titta från sidan för min del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide